אמיר אלוני, מנכ"ל חברת
LeaderMES, אומר שהמטרה היא לייצר נראות ושקיפות בשפה אחידה של המידע. ליצור מעורבות של העובדים דרך ההבנה מה רוצים מהם. מפעיל המכונה מעורב בסיווג הנתונים, למשל מה הסיבות לעצירה שהמערכת מזהה. המעורבות והעבודה עם מערכת מידע שמדברת בשפה שלו מגבירה את תחושת השייכות של העובד. לדבריו ההתנגדות העיקרית היא של מנהלי הביניים, שעד כה היו האחראים על איסוף המידע. כעת הם נדרשים לקבל החלטות על סמך המידע שנאסף והם לא מורגלים ולא יודעים לעשות זאת.
מנהלי הביניים נמצאים בין הפטיש והסדן, בין ההנהלה והעובדים. הם נדרשים לנהל, אך לא עברו הכשרה ניהולית. כמעט כולם היו בעבר עובדים מצטיינים ומונו למנהלים. אבל הם לא קבלו הכשרה מתאימה. הם החוליה החלשה בכל שינוי שההנהלה עושה וכמעט תמיד יגלו התנגדות לשינוי. כדי לרתום את מנהלי הביניים לכל שינוי שההנהלה מבקשת להוביל, יש חשיבות גדולה מאד לתמוך בהם ולתת להם הכשרה.
לקריאת המאמר המלא
----
* זאב רונן הוא מוביל ומנחה פרויקטים להגדלת הרווח הנקי במספר רב של חברות ויועץ לחברות ויחידים בתחום העסקי והיזמות.
הוא בעל ניסיון עשיר בניהול חברות ויחידות עסקיות בארץ ובעולם ובהקמת מיזמים. התמחותו היא בהגדלת הרווח הנקי בחברות ובביצוע מהפכים ותפניות בחברות שהיו על סף פשיטת רגל, ובהעברתן לרווחיות.
למידע נוסף לחצו כאן.