פתרונות תקשורת שיתופיים ומאובטחים לקישוריות Iiot, מציאות רבודה ורובוטים יוצגו בכנס באבו דאבי

אילוסטרציה

Rajant Corporation, הספקית הבלעדית של הרשתות האלחוטיות Kinetic Mesh®, ושותפיה הטכנולוגיים ישתתפו בכנס ADIPEC שייערך במרכז התערוכות הלאומי באבו דאבי, בין ה-15 ל-18 בנובמבר. נציגי החברה ושותפיה יציגו  פתרונות שיתופיים גמישים ומאובטחים תוך שמירה על חיבור אלחוטי תעשייתי מאובטח, אמין ועמיד עם זמן אחזור נמוך ללא הפרעה ורוחב פס גבוה. הפתרונות ישרתו טכנולוגיות כמו רחפנים, רובוטים וציוד לביש.

הפתרון MeshTracer מספק את פלטפורמת האיסוף והמעקב, ניהול אירועים והתקשורת היעילה ביותר בשוק כיום, והוא משתמש בטכנולוגיית מערכת מיקום בזמן אמת (RTLS) כדי לזהות אנשים ונכסים בכל האזורים והתחומים באתר IoT תעשייתי.

הפתרון Easy Aerial משמש רחפנים אוטונומיים לניטור תשתיות, נכסים או אירועים. גם רובוטים בעלי ארבע רגליים של Ghost Robotics הנושאים מצלמת אינפרא אדום, חיישן ספקטרוסקופיה וחיישני גז, משמים לבדיקות וניטור באתרים אוטונומיים ומנהלים סיורי בטיחות ואבטחה ייעודיים.

עוד יוצגו פתרונות מבוססי טכנולוגיית AR לתקשורת מרחוק המאפשרים למשתמשים להזרים בשידור חי פעילויות בשטח וזאת כדי לבצע פעולות פיקוד. מיועד למתן תמיכה לעובדים בשטח תוך שמירה על התמקדות בעבודתם עם פתרון "ללא ידיים" של All-in-One.