אופטימיזציה של תהליכי ההובלה הושגה באמצעות תוכנת ZetesChronos המאפשרת עקיבה מלאה בזמן-אמת ושיפור היעילות

D’Ieteren Automotive, המפיצה הראשית של מותגי Volkswagen, חיפשה שותף אמין לביצוע אופטימיזציה של תהליכי ההובלה שלה. באמצעות ההטמעה של ZetesChronos לאופטימיזציה של תהליכי מסירת המשלוחים, החברה הפכה את פעילות ההפצה שלה לדיגיטלית במטרה לאפשר עקיבה מלאה בזמן-אמת ושיפור ביעילות.

D’Ieteren Automotive היא המפיצה הבלעדית של מותגי Volkswagen, ועם נתח שוק של 22%, היא אחד מהמפיצים הגדולים בענף כלי הרכב בבלגיה, ועובדת בשיתוף פעולה עם חברת Parts Express לשיפור תהליכי הלוגיסטיקה הפנימיים שלה. Parts Express משתמשת ב-ZetesChronos כבר כשנה, ומספקת שירות באמצעות 60 מכשירים לכ-220 לקוחות. כאשר לחברה 49 נקודות מסירה במהלך היום ו-220 במהלך הלילה - ZetesChronos הכרחי להצלחתה.

"בשנה שעברה ביצענו הטמעה של Microsoft Dynamics, והיינו מעוניינים לשלב פתרון חדש למעקב אחר המוצרים שלנו", מסביר פיליפ דה וויט, מנהל תמיכת IT ללוגיסטיקה ב-D’Ieteren. לאחר ביצוע הערכה מקיפה, ZetesChronos זכה לדירוג הטוב ביותר מבין המועמדים. "עבורנו, קריטריוני הבחירה העיקריים שהובילו לבחירה ב-Zetes היו שיפור יעילות התהליכים שיכולנו להשיג יחד, יחד עם עקיבות מלאה ברחבי שרשרת המסירה".

באמצעות מכשירים ניידים ומוקשחים, נהגים מקבלים הנחיות במהלך כל פעילות מסירת המשלוחים, מהאיסוף ועד למסירה. הן הנהגים והן ההנהלה ייהנו מנראות מלאה של המוצרים והסטטוס שלהם. השילוב של חתימה דיגיטלית על מסמכים מחליף את הניירת שהייתה בשימוש קודם, ומספק פירוט של תכולת כל משאית עבור כל נקודת מסירה. "זה חיסכון עצום בניירת בזמן כיוון שכבר אין צורך להדפיס כל מסמך", מדגיש פיליפ דה וויט, "אנו חלוצים אמיתיים בכל הנוגע למסמכי CMR דיגיטליים, אך ZetesChronos גם מאפשר לנו לעקוב אחר החוסרים שלנו בקלות; אנו נהנים מנראות משלוחים בזמן אמת, עם יכולת לעקוב במדויק אחר החזרות של מכולות משלוח. ולא פחות חשוב, מדובר על מערכת גמישה, שמאפשרת ביצוע התאמות או עדכונים פשוטים – בניגוד למערכת הקודמת שלנו".

אריק ט'יאלס, מנהל תחנה והובלה ב-Parts Express: "כשותף לוגיסטי, השתתפנו בביצוע ההערכה של הפתרון. Zetes הותירו רושם מאוד חיובי הודות למומחיות והניסיון שלהם. הם סיפקו תשובות לשאלות הספציפיות שלנו, והשרו עלינו הרגשה טובה בנוגע להתאמה של המערכת לצרכינו. כיום, היעילות שלנו השתפרה מאוד הודות לעקיבות והוספה אוטומטית לארכיון שבמערכת. כעת אנו יכולים לעקוב בזמן אמת אחר כל התהליך, מהאיסוף ועד למסירה. בהיעדר אדם שיוכל לחתום על קבלת המוצרים, אנו משתמשים בנתוני המיקום הגאוגרפי (geolocation) והשעה של התמונה כהוכחה לכך שהמוצרים נמסרו. התמונות מאוחסנות ב-ZetesChronos, כך שביכולתנו לאחזר אותן".