החברה הישראלית BOS ROBOTICS המתמחה בתכנון מערכי אוטומציה ורובוטיקה קיבלה מהיצרן הבינלאומי JAKA את הנציגות בארץ של הקובוטים

באדיבות BOS ROBOTICS

החברה הישראלית BOS ROBOTICS קיבלה מהיצרן הבינלאומי JAKA את הנציגות בארץ של הקובוטים שהוא מייצר. הקובוטים של JAKA מאפשרים אפליקציות לתעשייה, למפעלים ומערכי לוגיסטיקה והפצה, כגון הזנת קרטונים, הרכבות מסוגים שונים, נשיאת פריטים החל מ-5 ק"ג ועד עשרות ק"ג בהתאם לצרכי הלקוח, שילוב מסוע/מצלמה חכמה ו"גריפרים" המותאמים לפעולה הנדרשת.

 BOS ROBOTICSמתמחה זה כבר שנים רבות בתכנון מערכי אוטומציה ורובוטיקה, ייצור והתאמה לצרכי הלקוח ושרות בכל חלקי הארץ. החברה מספקת ללקוחותיה את הקובוטים ופתרון מלא לרצפת הייצור, לרצפת המחסן ולאריזה.

BOS ROBOTICS, הפועלת בשוק הישראלי למעלה מ-30 שנה, מתמחה בהתאמה והטמעה של פתרונות שונים המיועדים לצרכי ייעול תהליכים לוגיסטיים ולצרכי ייעול ובקרה של שרשרת הפצה ורשתות ייצור. עובדי חטיבת אוטומציה ורובוטיקה מעניקים  ייעוץ מקצועי ורחב היקף בכל הנוגע לתכנון וייצור של קווי הרכבה, מכונות ומתקנים שונים המיועדים לשרשרת ההפצה ורשתות הייצור, פיתוח והטמעה של טכנולוגיות מכאניות,  ליווי מקצועי לאורך כל שלבי הפיתוח, והתאמה מקצועית מלאה של פתרונות תוכנה לניהול מחסנים, שרשרת הפצה ורשתות ייצור.

BOS ROBOTICS, ספקית עולמית של רובוטיקה לתהליכים תעשייתיים ולוגיסטיים, מייצרת מכונות אוטומאציה בהתאמה אישית כחלק ממערך הייצור. החברה מתמחה באוטומציה לסוף קוו, כגון הוצאה ממכונת ייצור, הרכבה של חלקים, בדיקת צילום לבקרת איכות, עירום, שירוול, אריזה ומשטחים, ונותנת מענה מקיף הכולל פיתוח הרעיון, ויזואליזציה של הרעיון, בניית המכונה, התקנה, תמיכה טכנית לאחר המכירה. בין היתר היא מספקת ממיינות למרכזים לוגיסטיים ומרכזי הפצה, מכונה להרכבת מוצרים, מכונה לבדיקת תקינות ההרכבה, מערכות הדבקה אוטומטיות על מוצר, אריזה וקרטון.  

BOS ROBOTICS זכתה לפני מספר שנים בפרס החברה היזמית של ארגון המחקר הבינלאומי "פורסט & סילבן". הפרס היוקרתי הוענק לה בזכות "רעיונות מצוינים המסייעים ללקוחותיה למקסם את התהליכים בארגון ובכך לבצע החלטות עסקיות טובות יותר, וכהוקרה על המיקוד יוצא הדופן של מוצריה החדשניים ."