פלטפורמת בינה מלאכותית הנשלטת על ידי הלקוח משפרת תהליכי עבודה תפעוליים תוך הגדלת AI בפעולות קריטיות למשימה ובקרת נתונים מלאה

באדיבות mattermost

Mattermost, פלטפורמת שיתוף הפעולה המאובטחת המובילה עבור צוותים טכניים, הכריזה על "ארכיטקטורת AI מבוקרת לקוח" חדשה המאפשרת לארגונים טכנולוגיים, ביטחוניים וממשלתיים ליישם טכנולוגיות AI גנרטיביות לשיפור או החלפה של זרימות עבודה תפעוליות תוך עמידה בדרישות בקרת נתונים מחמירות והימנעות מנעילה לפלטפורמות ספציפיות לספק.

"אם אתה חלק מארגון שיש לו מתחרים או יריבים ברורים, אז אתה נמצא עכשיו במרוץ לשחרר את הכוח של AI להשגת מהירות ויתרון בהחלטות", אמר מנכ"ל Mattermost איאן טיין. "השחרור שלנו היום משרת ארגונים שמתחרים במרוץ הזה, שגם צריכים לעמוד בדרישות אבטחה וריבונות מחמירות".

הפתרון בקוד פתוח, בניהול עצמי, מספק שיתוף פעולה עם עמיתים, כמו גם עם בוטים של AI. פלטפורמת הבינה המלאכותית של Mattermost יכולה להיות בשליטה מלאה של הלקוח בתוך הרשת הפרטית או מרכז הנתונים שלו, ואף ניתן לפרוס אותה ברשתות עם מרווח אוויר המנותק מהאינטרנט. הפלטפורמה יכולה להתרחב לפריסה בענן פרטי או במרכז נתונים באמצעות מודלי LLM גדולים ורבי עוצמה בקוד פתוח לעבודה קבוצתית. אין צורך בחומרה מיוחדת הנדרשת על ידי מודלי AI טיפוסיים, עבור מפתחים בודדים כדי ליצור אב טיפוס ולחקור יכולות LLM. הפלטפורמה יכולה להתאים למגוון רחב של דרישות אבטחה ותאימות מותאמות אישית, כולל סריקה אוטומטית של בסיס הקוד הפתוח של הפלטפורמה, ניטור ואבטחה של כל תעבורת הרשת הנכנסת והיוצאת ופריסה לרשתות מוגבלות.

"אמנם אנחנו מתחילים עם מסגרת קוד פתוח, ענן פרטי", הדגיש מנכ"ל Mattermost איאן טיין, "אבל עם הזמן אנחנו מתכוונים להוסיף אינטגרציה עם מודלים קנייניים מבוססי ענן ציבורי AI, כי אנחנו מאמינים שארגונים מקבלים את השירות הטוב ביותר עם מגוון פתרונות כדי לענות על צרכים שונים".