פתרון באמצעות כלי ביג דאטה ייעל את איתור ומיון הלקוחות הפוטנציאליים וישפר את תהליך המכירות 

מאת יחיאל ינאי       פורסם: 24.4.2020
באמצעות כלי ביג דטא, הפתרון של Swathly מחליף שיטות ידניות וסובייקטיביות לאיתור לקוחות פוטנציאלים, אחזור מידע, מיון ועיבוד הלידים ברמה הגלובלית. צוות המכירות יכול לחסוך זמן יקר, להתרכז בסגירת עסקאות, ולהפיק את המירב מאסטרטגיות המכירה.

תוכנת מודיעין המכירות של Swathly מנתחת נתונים ממגוון מקורות ברחבי האינטרנט, לאחר מכן מעבדת את הנתונים לפי תכונות וצורכי החברה, ומספקת בסיס נתונים עשיר ומעודכן לכל רמה בשרשרת האספקה של הלקוח הפוטנציאלי.
הנתונים על לקוח פוטנציאלי כוללים נתוני ייצור (טכנולוגיות ומכונות בשימוש), נתוני שרשרת האספקה, רשימת שירותים ומוצרים, שימוש בחומרי גלם ספציפיים, גודל  החברה, מודל עסקי, סוג החברה,  נתוני יצוא ועוד. התוכנה מדרגת את הלקוחות הפוטנציאלים לפי רמת התאמה.

Swathly מסייע לצוות המכירות לייעל ולקצר את תהליך המכירות. ניתן לזהות בקלות לקוחות פוטנציאלים עם בסיס המרה גבוה, שווקים ומוצרים חדשים על סמך ניתוח עסקי שוטף. הסיווג השיטתי והמדרגי של הלקוחות הפוטנציאליים מאפשר לחברות יצרניות ליצור קשרים אסטרטגיים בכל נקודה בשרשרת האספקה.