לדברי מנכ"ל Twingo גולן נחום, "חברות שמעוניינות כיום להשיג יתרון תחרותי בשוק, יודעות כי הן חייבות לצפות באופן פרואקטיבי מה יהיו דרישות הלקוחות בעתיד ומה יהיו השינויים בשוק ולבצע החלטות עסקיות מבוססות. למרות שחברות אוספות מידע רב בקצב אדיר, לא כולן יודעות להשתמש במידע הזה על מנת לייצר ממנו תובנות, ערך עסקי והחזר השקעה.
"במיטאפ הזה סיפקנו כלים פרקטיים למומחי הדטה בארגונים כדי שיוכלו לבנות ארכיטקטורת מידע מודרנית לאנליטיקה של ביג דטה, שתספק לארגונים שלהם ערך ויתרון חסר תקדים".
המיטאפ נערך במטה אמזון במתחם שרונה לשם הוזמנו ארכיטקטים, מנהלי פיתוח, מנהלי מערכות מידע, מנהלי בסיסי נתונים, ראשי צוותים בתחום BI ומפתחים. בין הדוברים באירוע - סמנכ"ל מחקר ופיתוח ב- PlayBuzz , חן סלומון; מוביל צוות ב- Salesforce, איגור וליצ'נסקי; מומחה ביג דטה וארכיטקט פתרונות ב- AWS, דניאל חביב; סמנכ"ל טכנולוגיות ב-Twingo איליה גולמן.