חידוש עולמי: חברה ישראלית הדפיסה בתלת מימד המבורגר, קבב, סיגר, נקניקייה ו"בשר" טחון על בסיס צמחי, שכבר מוגשים במסעדות ובבתי מלון

החברה הישראלית Redefine Meat המייצרת מוצרי בשר על בסיס צמחי בטכנולוגיית ההדפסה התלת ממדית השיקה את הסדרה הראשונה של מוצריה במסעדות ובבתי מלון נבחרים בישראל. הסדרה כוללת המבורגר, קבב, סיגר, נקניקייה ו"בשר" טחון. החברה מתכננת להשיק את המוצרים באירופה ברבעון הרביעי של 2021 ובארצות הברית ואסיה בשנת 2022.

"זה צעד גדול במשימה שלנו להוכיח את החדשנות הטכנולוגית שלנו", אמר אשחר בן שטרית, מנכ"ל ומייסד שותף של החברה. "בשילוב עם מחקר ופיתוח נרחב יש לנו היכולת לייצר כל מוצר בשר שקיים כיום".

באדיבות Redefine Meat

החברה הישראלית הוקמה בשנת 2018 במטרה לשפר את הקיימות בענף הבשר העולמי. החברה פיתחה טכנולוגיות הדפסה תלת ממדיות קנייניות משלה לייצור אלטרנטיבות בשר מהצומח המשכפלות את המראה, המרקם והטעם של בשרים וסטייק. "החזון שלנו היה להחליף את הפרה כולה בחלופות בשר טעימות שיאומצו על ידי חובבי הבשר ברחבי העולם", אמר בן שיטרית. "בגיבוי של משקיעים ושותפים אסטרטגיים חזקים, והתעניינות גלובלית מדהימה, אנו ממשיכים והתקדמות שעשינו הייתה פנומנאלית".

ואכן, החברה צמחה במהירות מאז הקמתה, לאחר שגייסה 6 מיליון דולר בשנת 2019 כדי לקדם את פיתוח מדפסת התלת מימד שלה. התגובות במבחני הטעימה היו נלהבות.