חיישני זרם חדישים, מדויקים ומהירים יותר יאפשרו למהנדסים בתעשייה לפשט את תכנון המוצרים ולהגיע לפתרונות ברמת דיוק ויעילות גבוהה יותר

חברת Crocus Technology  הכריזה על חיישני הזרם המבודדים CT430 ו CT431-המציעים רוחב פס של 1 מגה-הרץ ופחות מ-1% שגיאות לאורך כל טווח הטמפרטורות. הפעולה המהירה והתפוקה המדויקת מאפשרים ללקוחות למטב את תכנון המערכות עבור גדלים קטנים יותר ולהשגת יעילות רבה יותר. החיישנים יאפשרו למהנדסי תכנון לפשט את תכנון המוצרים שלהם ולהגיע לפתרונות ברמת דיוק ויעילות גבוהה יותר.

Crocus Technology  מפתחת ומייצרת חיישנים מגנטים מתקדמים המבוססים על טכנולוגיית החיישנים XtremeSense™ TMR הרשומה כפטנט. טכנולוגיית החיישן המגנטי החדשנית של Crocus מביאה התקדמות משמעותית להתקנים חכמים, יישומים תעשייתיים, צרכניים, רפואיים ולאלקטרוניקה לרכבים, כולם יישומים הדורשים דיוק רב, רזולוציה גבוהה, ביצועי טמפרטורה יציבים וצריכת כוח נמוכה.  

"אני נרגש להציג את חיישן הזרם הזה שבאמת יוצר הבדל שמדגיש את היתרונות שטכנולוגיית ה Crocus XtremeSense™ TMR יכולה להביא", אמר זאק דיירי, נשיא ומנכ"לCrocus Technology . "השילוב של זמן תגובה ודיוק ברמות גבוהות מעניק למתכנני מערכות את הגמישות שהם השתוקקו להשיג, וללא פשרות" .

לדבריו, למעלה מ-50 מיליון חיישני XtremeSense™ TMR כבר נשלחו ללקוחות. "המוצרים האלה מאפשרים ללקוחות לשדרג בקלות את המוצרים הקיימים שלהם". החיישנים בתקן תעשייתי ייכנסו לייצור מלא באוגוסט 2021.

מדובר בהתקנים חדשניים המכוונים לשימוש ביישומים כמו ממירי מתח סולארי, תיקון מקדם ההספק (PFC) , מערכות ניהול סוללה (BMS) , התקנים חכמים) (IoT) ויישומי הספקות כוח. "זמן התגובה המהיר של חיישני הזרם Crocus TMR יבטיחו את היעילות התפעולית הגבוהה ביותר."

למידע נוסף:  
  https://crocus-technology.com/products/ct430/