אבנר ברק מונה למנכ״ל Phoenix Contact ישראל: "נרחיב הפעילות, נביא חידושים שיעזרו לשוק המקומי בייצור, תפעול ובתחרות הבינ״ל בעולמות הבקרה והאוטומציה התעשייתית"

אבנר ברק, מנכ״ל Phoenix Contact ישראל. צילום: עידן מעוז

ענקית פתרונות האוטומציה והאלקטרוניקה הגרמנית, חברת פניקס קונטקט (Phoenix Contact), הודיעה על מינוי אבנר ברק למנכ״ל החברה בישראל.

פניקס קונטקט נחשבת למובילת שוק עולמית בתחומי האלקטרוניקה, האוטומציה והתעשייה, עם פריסה ביותר מ- 100 מדינות ברחבי העולם וכ- 17,100 עובדים. החברה מספקת מידי יום פתרונות יצירתיים ומתקדמים במסע הארגוני והתעשייתי אל העולם החכם.

״אני נרגש להצטרף למשפחת פניקס קונטקט", אומר אבנר ברק, "אני מצפה להרחיב את פעילות החברה בארץ, לפתוח קווי מוצרים חדשים ולהביא לישראל חידושים שיעזרו לשוק המקומי בייצור, תפעול ובתחרות הבינ״ל, לרבות בעולמות הבקרה והאוטומציה התעשייתית״. ברק מוסיף ומסביר, שהמינוי הוא חלק מהחלטה אסטרטגית רחבה יותר של החברה בגרמניה, להעמיק את הקשר לישראל, להשקיע יותר ולמנף את פוטנציאל השוק הישראלי.

ברק מביא עימו ניסיון של יותר מ-20 שנה בעולמות הבקרה והתעשייה בישראל, במהלכן ניהל כחמש שנים את תחום התעשייה בשניידר אלקטריק וכיהן כשנתיים כסמנכ״ל השיווק של החברה. בשלוש השנים האחרונות ניהל אבנר את תחום הבקרה בחברת אפקון בקרה ואוטומציה מקבוצת שלמה.

״פניקס קונטקט הינה ספק מוביל היום לעולם ה- Industry 4.0״ אומר ברק. ״פתרונות החברה משמשים במגוון תחומים. זה יכול להיות במתקני ייצור תעשייתיים, בתחום האנרגיות המתחדשות, בתשתיות או חיבור מכשירים מורכבים. היתרונות שקווי המוצרים של פניקס קונטקט מעניקים ללקוחות שלנו באים לידי ביטוי הרבה מעבר לתפקוד הבסיסי שלהם, הם נותנים לשותפים וללקוחות שלנו ערך מוסף אדיר באמצעות תהליכים ארגוניים יעילים יותר ועלויות מופחתות. אני נכון להביא עוד מהיכולות האלה לשוק הישראלי ומקווה לפתח ולהעצים את שיתופי הפעולה שלנו״.

אבנר בן 50 נשוי ואב לארבעה, תושב העיר באר יעקב, שם משמש כחבר מועצת העיר, מחזיק תיק הרווחה.