קבוצת מאנטיס וקבוצת ecovium מתמזגות ומציעות פתרונות תוכנה מתקדמים לשרשרת האספקה של חברות המבקשות תמיכה ופריסה גלובליים

באדיבות מנטיס

ecovium ,מומחית IT לוגיסטית וספקית מובילה של פתרונות תוכנה וחומרה לשרשרת אספקה, וקבוצת מאנטיס, ספקית WMS בינלאומית מובילה, הודיעו על מיזוגן תחת המטריה של קבוצת ecovium. המיזוג נכנס לתוקף באופן מידי ומבסס את מעמדן בשווקים הבינלאומיים כספקיות מובילות של פתרונות לוגיסטיים ברי קיימא. עסקת המיזוג נתמכה על ידי FSN Capital Partners - חברת הון פרטית מובילה בצפון אירופה.

שילוב המומחיות והניסיון של שתי החברות יספק ללקוחותיהן אופטימיזציה של תהליכי שרשרת האספקה מקצה לקצה ויבטיח התפתחות מתמדת, צמיחה וחדשנות. במנטיס אומרים, שזהו צעד אסטרטגי חשוב מאוד לכל הצדדים המעורבים וזאת במטרה להציע פתרונות משולבים לשרשרת האספקה, במיוחד לחברות המבקשות תמיכה ופריסה גלובליים.

לדברי יסמינו בורקיץ', מנכ"ל קבוצת ecovium, "הפעילות הלוגיסטית גדלה ומתרחבת באופן גלובלי ומשתרעת על פני מספר חברות ותחומים. הלקוחות שלנו חייבים לעמוד בדרישות מגוונות יותר במהירות וזאת מאחר ותהליכים לוגיסטיים הם בלתי מוגבלים. ספק IT יחיד אינו מסוגל עוד לתמוך בכל התהליכים, לכן מיצבנו את עצמנו כקבוצה עם מודולים לוגיסטיים משתלבים. באמצעות המוצרים המשלימים והידע של מאנטיס, אנו יכולים להציע ללקוחותינו פתרונות ניהול שרשרת אספקה בינלאומיים מתקדמים".

יותר מ-600 חברות וארגונים, רבים מהם רב-לאומיים מובילים, המייצגים את כל התעשיות הגדולות וערוצי מכירה (מסחר אלקטרוני מסורתי ורב-ערוצי) מסתמכים על מאנטיס לניהול, אופטימיזציה ואוטומציה של תהליכי שרשרת האספקה.

מוצר הדגל של מאנטיס, פלטפורמת ה-LVS  (Suite Vision Logistics), הוא תוכנה לוגיסטית חדשנית הניתנת להתאמה לחברות עם פעולות אחסנה והפצה מתוחכמות הכוללות אוטומציה. התוכנה חורגת הרבה מעבר לניהול מחסן לאוטומציה ואופטימיזציה. הפלטפורמה מייצגת קפיצת מדרגה גדולה בטכנולוגיית WMS המציעה יכולת שדרוג יוצאת דופן, ומאפשרת ללקוחות להגיב במהירות לצרכיהם המתפתחים.    

לדברי מנכ"ל מאנטיס יאניס פנגיוטפולוס, "חברות מחפשות חבילות תוכנה מקיפות המשתלבות בצורה חלקה ובעלות פתרונות מפתח וניסיון מוכח בשווקים ובאזורים הגיאוגרפיים הספציפיים שלהן.

בעקבות מגמה זו, חיפשנו באופן פעיל לשלב כוחות עם ספקי תוכנה ופתרונות לוגיסטיים מצליחים עם מוצרים משלימים וכיסוי גיאוגרפי נרחב. בהקשר זה, ecovium היא התאמה אידיאלית עבור מאנטיס. המיזוג יהפוך את ecovium לספק עולמי, המגובה על ידי חברות הון פרטיות מובילות, עם מגוון פתרונות נרחב בתחום שרשרת האספקה. ecovium תמלא תפקיד מפתח בשווקים הבינלאומיים"

רובין מורר, השותף בחברת ההון FSN Capital Partners , רואה במיזוג השקעה אטרקטיבית ביותר. "שוק התוכנות הלוגיסטיות צומח במהירות, והוא ניזון מהצמיחה של המסחר האלקטרוני והמורכבות הגוברת של שרשרת האספקה. בנוסף, השוק עדיין מפוצל מאוד, ואנו רואים הזדמנות להתמזגות וגיבוש באופן ברור. מאנטיס היא מובילה ומוכרת ברמה בינלאומית בשוק ה-WMS ונתפסת כך בעיני לקוחותיה ושותפיה. אנו מאמינים שמיזוג זה יאפשר ל-ecovium להפוך לספקית גלובלית של מוצרי תוכנה לוגיסטית, להתפתח ולצמוח בעתיד".

באדיבות מנטיס

הקבוצה הגרמנית  ecovium הוקמה מ-12 חברות ומחולקת לחמש חטיבות - מכס, אחסנה, משלוח, הובלה וחומרה. הקבוצה מעסיקה כיום כ-400 עובדים ב-21 מיקומים ברחבי העולם.

קבוצת מאנטיס שנוסדה ביוון היא ספקית בינלאומית מובילה של תוכנות WMS ולוגיסטיקה, עם 120 עובדים ומשרדים ב-9 מדינות ושותפים מוסמכים רבים, כולל בישראל, ונוכחות ביוצתר מ-30 מדינות ברחבי העולם.