EOS משיקה רשת שותפי ייצור מקצה לקצה להדפסת תלת מימד סדרתית בתעשיות הרכב, התעופה, החלל והרפואה

מדפסת שיתופית באדיבות EOS  

ספקית מדפסות התלת מימד EOS הכריזה על השקת רשת הייצור מקצה לקצה החדשה שלה כדי לחבר בין חברות המחפשות תמיכה בהדפסת תלת מימד טורית עם שותפיה המוסמכים. "עם הרשת הזו אנחנו רוצים ליצור ערך מוסף עבור שני הצדדים המעורבים - אלה שמציעים שירותי ייצור ואלה שמחפשים אותו", אמר מרקוס גלסר, סגן נשיא בכיר ב-EOS (אירופה-המזרח התיכון).

רשת השותפים החדשה של EOS שואפת לחבר סטארט-אפים, חברות בינוניות ויצרני ציוד וחלפים (OEM) עם יצרנים מוסמכים כדי לספק חלקים מודפסים בתלת מימד לשוק במהירות ובנפחים גבוהים. הרשת תחפש למצוא את שותף הייצור המתאים לחברות אלו על מנת להביא את מוצריהן לחיים בקנה מידה תוך הסרת מכשולים כמו מציאת שיטת הייצור הנכונה וכיצד לארגן את ייצור החלקים.

באמצעות רשת השותפים, EOS מסוגלת לזהות את מסגרת היישום והטכנולוגיה הטובה ביותר שתתאים לדרישות העסק ולהתייעץ איתם על היתרונות והחסרונות של ייצור פנימי וחיצוני. אם שותף ייצור של צד שלישי הוא הבחירה הטובה ביותר, אז שותפי רשת הייצור מקצה לקצה של EOS יוכלו לעזור לעסקים לצמצם את הסיכונים הללו ולעבור במהירות לייצור חלק סידורי סופי בקנה מידה גדול.

שותפי רשת מוסמכים יביאו את המומחיות שלהם ממגוון טכנולוגיות ייצור כדי לעזור לעסקים אלה להגביר את הייצור שלהם, תוך הבטחת תקני איכות ועמידה ומתן תמיכה במהלך כל שלב בתהליך הייצור.

לפי EOS, לקוחות שיבחרו לעבוד עם חברי רשת הייצור מקצה לקצה שלה יהיו בטוחים שכל השותפים הוערכו כדי לוודא לא רק את הביטחון והיכולת הפיננסית שלהם, אלא גם שהם בעלי תעשייה ואפליקציות מובילות מומחיות, במיוחד בתעשיות כמו תעופה וחלל, רכב ורפואה.

כדי להפוך לשותפים ברשת, על חברות לעבור תהליך הסמכה ולהוכיח שיש להן מספיק יכולות ייצור מקצה לקצה. חברות המעוניינות להצטרף לרשת חייבות גם להיות בעלי הבנה מעמיקה של דרישות ייצור סדרתי ובעלי "מצוינות מוכחת" בכל שלב ייצור. בעיקרו של דבר, שותפי רשת צריכים לאפשר לחברות המחפשות שותף ייצור לממש הדפסת תלת מימד סדרתית בקנה מידה תעשייתי ובמגוון רחב של תעשיות.

השותף המוסמך הראשון שהצטרף לרשת ייצור מקצה לקצה של EOS הוא Prototal, הספקית הגדולה ביותר של צפון אירופה בהדפסת תלת מימד תעשייתית, יציקת ואקום ודפוס הזרקה. לאחר שהייתה לקוחה של EOS במשך יותר משני עשורים, Prototal מצוידת ביותר מ-50 מערכות פולימר EOS כדי להציע יכולות הדפסה תלת מימדית מקצה לקצה לייצור סדרתי בקנה מידה גדול.

"בגאווה רבה אנו הופכים לחבר הראשון ברשת הייצור מקצה לקצה של EOS", אמר יאן לוף, מנכ"ל פרוטוטל. "באתרים השונים שלנו ברחבי אירופה Prototal Industries  צברה במשך שנים רבות את היכולת והידע כיצד לייצר סדרות גדולות יותר".

רשת שותפי הייצור תוקם בתחילה באזור EMEA ואמורה להתרחב עוד יותר בחודשים הקרובים. "העתיד נראה מזהיר עבור הטכנולוגיה במונחים של פיתוחים נוספים באוטומציה וייצור בר קיימא יותר", הוסיף לופינג. "הדפסת תלת מימד היא באמת שיטת ייצור המציעה יתרונות גדולים. ו-EOS הוא אחד השותפים היקרים ביותר שלנו."