המאבק במתקפות סייבר ופריצות למידע: Infinidat שדרגה משמעותית את פלטפורמת InfiniGuard

פלטפורמת InfiniGuard מציעה חידושים לאבטחת מידע מודרנית, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית, תוך חיזוק השרידות עם טכנולוגית InfiniSafe. 

חברת Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון לארגוני אנטרפרייז, מכריזה על גרסה חדשה של InfiniGuard®, הכוללת שדרוגים להגדלת השרידות עם טכנולוגיית InfiniSafe® וביצועים גבוהים פי שתיים לאבטחת מידע מודרנית, גיבוי, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית. 

השרידות המקיפה שמציעה טכנולוגיית InfiniSafe משפרת את יכולתו של הארגון להילחם ולהגן מפני התקפות סייבר ופריצות למידע על ידי שילוב ייחודי של צילומי בזק בלתי ניתנים לשינוי, ״רשתות מגודרות״ (Fencing Networks) ושחזור נתונים כמעט מידי לתוך פלטפורמה אחת, בעלת ביצועים גבוהים. 

"הגרסה החדשה של InfiniGuard מבטיחה שארגונים וספקי שירותים יהיו מוגנים מפני כופרות, נוזקות, איומי סייבר פנימיים והתקפות סייבר אחרות, עם פתרון אחסון מתקדם וחדשני בעל שרידות גבוהה", אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. "פלטפורמת ה-InfiniGuard החדשה, מגבירה את השרידות על בסיס טכנולוגיית ה-InfiniSafe המתקדמת שלנו, מאיצה רפליקציות לאתרים חלופיים, ומשנה את הכללים הבסיסיים על מנת לאפשר אבטחת מידע וגיבוי מודרניים. InfiniGuard מציבה סטנדרט חדש למוכנות הארגונים מול מתקפות הסייבר, שהופכות לתדירות ומסוכנות יותר". 

האיום של התקפות סייבר ממשיך לעלות. בסקר של Fortune 500 שנערך בקרב מנכ"לים באמצע 2021, 66% ממנכ"לי Fortune 500 אמרו שהאיום העיקרי על העסקים שלהם בשלוש השנים הקרובות הוא אבטחת סייבר. באופן דומה, בסקר מנכ"לים של KPMG ממרץ 2021, נסקרים אמרו שאבטחת סייבר היא הדאגה העיקרית שלהם. יתרה מכך, מספר הימים הממוצע לזיהוי והכלת פריצה למידע הוא עד 287 ימים. אם למיזם או לספק שירותים אין פתרון אחסון וגיבוי בעל שרידות גבוהה ויכולות התאוששות יעילות ומתקדמות, הנזק הכלכלי שפושעי סייבר יכולים לגרום הוא משמעותי עד כדי קריטי. לכן, פתרון אחסון נתונים בעל יכולות מתקדמות חייב להיות חלק מאסטרטגיית אבטחת סייבר מקיפה. 

"התקפות סייבר ממשיכות להטריד ארגונים ברחבי העולם. במחקר שבוצע על ידי IDC נמצא כי 87% מהארגונים שנפגעו מכופרות בשנה האחרונה נאלצו לשלם כופר כדי לשחזר או לשחרר את המידע שלהם. כדי להתגונן מפני התקפות, חברות צריכות ליישם פתרונות חדשניים בעלי שרידות גבוהה ומקיפה. ה-InfiniSafe של Infinidat מכיל מרכיבים חשובים לביסוס השרידות, כולל צילומי בזק בלתי ניתנים לשינוי, Air Gapping, רשת מבודדת לניתוח אירועים ויכולות התאוששות כמעט מידית", אמר פיל גודווין, סגן נשיא למחקר ב-IDC.