ועידת "עוברים למפעל חכם וייצור מתקדם" שתיערך ב-9 במרץ ביוזמת פורום תעשייה 4.0 והמכון לייצור מתקדם, תאפשר למשתתפים ללמוד מניסיונם של מי שכבר ביצעו את השינוי

ועידה שתעסוק בכל ההיבטים של תעשייה 4.0, תחת הכותרת "מניסיונם של אחרים - עוברים למפעל חכם ולייצור מתקדם להגדלת פריון מהעבודה", תיערך ב-9 במרץ מרכז הירידים, אקספו תל אביב. את הכנס מארגנים פורום תעשייה 4.0, המכון לייצור מתקדם, משרד הכלכלה והתעשייה ורשות החדשנות.  

פורום תעשייה 4.0 פועל משנת 2017 לקידום המעבר ההדרגתי לייצור מתקדם החל מ"נשארים בקיים ועוברים לייצור מתקדם" עד ל"מפעל חכם".

יעדי הפורום, שבאים לידי ביטוי בוועידה הקרובה להעלות את המודעות לחשיבות המעבר לייצור מתקדם, מתוך הבנה שמפעל שלא יבצע את השינוי לא יצליח להתחרות בשוק העולמי והארצי, ולא יצליח לשרוד לאורך זמן. מטרת הוועידה לעודד את התעשיינים ללמוד מניסיונם של אלה שכבר ביצעו את המעבר לייצור מתקדם ולהיפגש עם הספקים בתחום.

הוועידה תעסוק בנושאים הבאים: מייצור מסורתי לייצור מתקדם, דוגמאות ויישומים בפועל;  שילוב IIoT ,אנליטיקה ואחזקה חכמה בקו הייצור; ייצור בתלת מימד, יצירת אבות טיפוס וייצור בסדרות קצרות ובינוניות - הזדמנויות ואתגרים; שילוב רובוטים קובוטים ועגלות אוטונומיות בקו הייצור.

https://drive.google.com/file/d/1Nbt_ITZQKylhXexnF83DQNi-6r0N8JV-/view?usp=sharing