Bos Robotics, המתמחה בפיתוח וייצור מכונות וקווי אוטומציה בהתאמה אישית, מונתה כנציגת ZANCANER, המתמחה במערכות אוטומציה ייעודיות ליצרני גלילים

אייל כהן, מנכ"ל קבוצת BOS

"לאור הביקוש של המפעלים לייצור גלילים לאוטומציה, אני שמח לבשר שקבוצת BOS מונתה כנציג הרשמי של ZANCANER מאיטליה". כך הכריז אייל כהן, מנכ"ל קבוצת Bos Robotics הישראלית, המתמחה בפיתוח וייצור מכונות וקווי אוטומציה בהתאמה אישית. ZANCANER מתמחה במערכות אוטומציה ייעודיות ליצרני גלילים.

"מפת המכונות הפעילות המיוצרות על ידנו מצביעה על אורך חיים ממוצע של 15 שנים", אומר מנכ"ל קבוצת BOS. "חשיבותה של אמינות התפעול ברורה לי, שכן תקלה במכונה משביתה קו ייצור, כשאצל מרבית לקוחותינו ברחבי העולם עובדים קווי הייצור 24/7. בנוסף, זיהינו דרישה בשוק להתמחות בקווים ייחודיים בעלי דרישות מקצועיות וללא פשרות, כולל התקנה, שירות טכני-הנדסי וזמן תגובה מהיר יחסית. לתפיסתי, אנחנו לא נבנה מכונה עבור לקוח כאשר יש יצרן מתמחה, מה שהוביל אותי לחתום על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת ZANCANER האיטלקית, יצרן עולמי וותיק וידוע של מכונות אוטומציה המותאמות למפעלים המייצרים גלילים לתעשייה, למשל לתעשיית הטקסטיל ולתעשיית הפלסטיק לחקלאות.

"בבניית המערכות אנחנו בוחרים רכיבים אמינים מאוד ועם אספקת המערכת אנו מספקים ללקוח סט של חלקי חילוף קריטיים ומלמדים את צוות התחזוקה של המפעל לבצע החלפות, כשאלו נדרשות. כך מתאפשר לנו לספק את מרבית התמיכה שלנו מרחוק. מרכיב השירות הוא אלמנט קריטי בשימור הלקוח. אנחנו נמצאים בכוננות מתמדת ומגיבים מהר".

לקבוצת BOS רקורד של כ-800 התקנות ברחבי העולם של מערכות אוטומציה מבוססות רובוטיקה מתקדמת. הקבוצה מציעה מגוון רחב של מערכות רובוטיות Custom Made ההופכות הליכים ידניים לאוטומטיים על רצפת הייצור של המפעל, במרכזים לוגיסטיים ובמרכזי הרכבות.

"מרבית הלקוחות מבקשים הקמה של קו ייצור או בניית מכונה שתקטין את מספר העובדים בקו הקיים או במערך הלוגיסטי של החברה", אומר המנכ"ל אייל כהן, "אצל חלק מהלקוחות המכונה אמורה לבצע הליך שאדם לא מסוגל לבצע. הם באים אלינו כדי שנספק להם פתרון מקיף ואנחנו מתחילים בהבנת הצרכים ובונים קונספט לפתרון. אחרי התקנת מאות רבות של מערכות שונות ומגוונת - הקונספט הוא נקודת החוזקה שלנו. קשה להפתיע אותנו, אנחנו יודעים איך לגשת למשימה ושולחים ללקוח קונספט שלוקח בחשבון תפוקות נדרשות ושילוב מיטבי של מכונות מדף לצד מכונות Custom Made וכו'. לאחר אישור הקונספט אנחנו מבצעים הערכה תקציבית וחישוב החזר השקעה. לאחר אישור התמחור על ידי הלקוח אנו נכנסים לשלב העבודה - פיתוח, תכנון הנדסי, רכש ייצור, הרכבה, חשמל, בקרה, התקנה והדרכה. על כל אלו אמונים צוותים מקצועיים של כל אחד מהתחומים הללו".