Metallic תגבה את נתוני  משתמשי Office 365 בקבוצת כתר הגלובלית ותאפשר למערך ה- IT לנהל את מערך הגיבוי בקלות, נוחות ובגמישות

איגור קצ'ורינר, מנהל System גלובלי במחלקת ה-IT של קבוצת כתר. צילום: Marianna Luter

קבוצת כתר בחרה בפתרון הגנת הנתונים, הגיבוי והשחזור "כשירותMetallic " מבית Commvault , החברה המובילה בתחום גיבוי נתונים והתאוששות במקרה של פגיעה בנתונים. 

פתרון התוכנה "כשירות Metallic" נועד לגבות לענן Azure נתונים של אלפי משתמשים בקבוצת כתר הנמצאים ברחבי העולם, העובדים עם יישומי Office 365 כגון: Outlook, Teams, Sharepoint, Onedrive, Office ועוד. "על אף של- Office365 יש יתירות גבוהה מאוד, דרשנו יכולות גיבוי ושחזור מקיפות. לאחר שבחנו ובדקנו פתרונות מול מספר חברות בחרנו בפתרון Metallic של קומוולט בשל הרמה הגבוהה וגם בשל המחיר ההוגן", אומר איגור קצ'ורינר, מנהל System גלובלי במחלקת ה-IT של קבוצת כתר.

לדברי קצ'ורינר, "מצאנו יתרונות בולטים ב-Metallic Office 365 Backup שלא היו בפתרונות אחרים. לדוגמא, האפשרות לבצע 3 גיבויים ביום אל מול גיבוי בודד בקרב מתחרים, או האפשרות לגבות את נתוני ה-Office 365 או תוכנות SaaS אחרות, הן לענן והן לדאטה סנטר מקומי".

לדברי קצ'ורינר הגמישות והפשטות בניהול מאפשרת לשלב בין כל ממשקי תוכנות הגיבוי של קומוולט ולראות הכל במסך אחד. "יתרונות מובהקים נוספים של Metallic באים לידי ביטוי גם ברמת אבטחת המידע וגם במנגנון השמירה של קבצים בקלטות. תכונה בולטת נוספת היא יכולת השחזור המהירה, החל בשחזור הקובץ הבודד ועד השחזור המלא". 

לדברי נגה סהר, מנהלת לקוחות Commercial בקומוולט ישראל, Metallic Office 365 Backup מבטיח שבארגונים גלובלי כמו כתר כל הנתונים מגובים וניתנים לשחזור ללא בעיות, ומאפשר להם לחסוך זמן רב ודאגה בהקמה ותחזוקת מערך גיבוי.  

לדברי אמיר חכימי, מנהל תחום ייצור וקמעונאות במיקרוסופט ישראל, "מיקרוסופט שמה לעצמה למטרה להוביל ארגונים בתהליכי טרנספורמציה ולהביא לשיפור ויעילות עסקית באמצעות הענן שלה".