טכנולוגיה קולית מהדור הבא של Zetes מייעלת תהליכים לוגיסטיים במחסני Axfood, קמעונאית המזון המובילה בשוודיה

ZetesMedea Voice - חלק מפרויקט נרחב לשילוב מודרניזציה במחסן. צילום: Zetes

Axfood, קבוצת קמעונאות מזון מובילה בשוודיה, הטמיעה את הטכנולוגיה הקולית מהדור הבא - ZetesMedea Voice כחלק מפרויקט נרחב לשילוב מודרניזציה במחסן. המערכת החדשה לביצוע תהליכים לוגיסטיים תסייע בשיפור המהירות והדיוק בליקוט, תוך הבטחת הרמה הגבוהה ביותר של ניצול  זמן פעולה (uptime) ברחבי אתרי האחסון וההפצה של Axfood. 

כוח האדם של Axfood מונה יותר מ-12,000 אנשי צוות, מתוכם מאות מפעילי מחסן שעובדים באתרים רבים ברחבי שוודיה. במטרה להשיג אופטימיזציה של תהליכים במחסן ולהגדיל את התפוקה בתהליך מימוש ההזמנות, Axfood חיפשה אחר פתרון לביצוע תהליכים במחסן (WES) מהדור הבא, שיאפשר פעילות עקבית וביצועים גבוהים בכלל אתרי החברה. לכן, Axfood בחרה ב-ZetesMedea כפתרון אחיד לביצוע תהליכים בכל מחסניה.

הודות להבטחת פרודוקטיביות, דיוק וזמן פעולה מרביים, Axfood השתכנעה ש-ZetesMedea Voice, מבית שותפתה הוותיקה Zetes, הוא הפתרון המתאים ביותר. בעזרתו תוכל חברת הקמעונאות להשיג יעילות תפעולית מרבית, עם אופטימיזציה של תהליכי עבודה להכנה ושילוח של הזמנות, ללא צורך בתכנון-מחדש של מערכת ה-SAP לניהול המחסן (WMS). 

הפתרון כולל מערכת מתקדמת לזיהוי קולי אשר תומכת בפעילות של אנשים במספר רב של שפות (לפי בחירה), מקלה  על שילוב של עובדים חדשים שהשפה המקומית אינה שפת-האם, ומפחיתה את הצורך בהכשרה שטומנת בחובה עלויות גבוהות. השימוש במערכת קולית עם שפה מועדפת לפי משתמש  מסייע באופן משמעותי לשפר את יעילות כוח העבודה והתהליכים במחסן, במיוחד עבור מי שניצבים בפני אתגרים כמו תחלופה גבוהה של כוח האדם או הצורך להעסיק עובדים עונתיים. הפתרון תורם לחיסכון ניכר בעלויות ולשיפור בפרודוקטיביות. ל-ZetesMedea תפקיד חיוני בהבטחת פעילות חלקה במחסני Axfood, על כל 500 המלקטים שפועלים בהם, מספר הצפוי להכפיל את עצמו בשנים הקרובות. 

ZetesMedea הוא פלטפורמת WES מודולרית, אשר מציעה את המבחר הגדול ביותר של אפשרויות פונקציונליות, גמישות ויכולת שילוב, אשר תורם לפעולה מיטבית של טכנולוגיות כמו עבודה בהנחיה קולית, איסוף נתונים בזמן אמת ונראות נתונים. הודות לארכיטקטורה גמישה, הפתרון מציע יכולת התרחבות וגמישות לניהול של כל התהליכים במחסן, כך ש-Axfood יכולה להרחיב את השימוש בפתרון בקלות לאתרים וקבוצות מפעילים נוספים, בהתאם לביקוש ולצמיחה העסקית.

הנהלת Axfood תוכל להשיג גישה קלה ולעקוב בזמן אמת  ובאופן חכם על ביצועים ומדדי ביצוע מרכזיים וקריטיים של הפעילות. 

"במשך כמעט עשור, השותפות שלנו עם Zetes אפשרה לנו לשפר את היעילות ולהפחית עלויות ברחבי שרשרת האספקה. פעם נוספת, אנו מרוצים מהפתרון שהוצע לנו ומרמות השירות והתמיכה שקיבלנו", אומר לני אריקסון, מנהל מערכות ב-Axfood. 

"אנו מצפים להרחבת השימוש בפתרון לתהליכים נוספים במחסן", אמר מנהל Zetes שוודיה האקאן האמרה.