פרינטק וסנטריטי הישראלית חתמו על שיתוף פעולה כדי לספק יכולות ניטור וניהול מתקדמות לציוד קצה

צילום: Centerity

קבוצת Printec , ספקית מובילה של פתרונות ניהול ואוטומציה לתחנות קצה עם נוכחות ב-16 מדינות במרכז ומזרח אירופה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי רב שנתי עם חברת סנטריטי הישראלית אשר מתמחה בפיתוח מערכת ייעודית לניטור, בקרה, אבטחה ואוטומציה של ציוד קצה מבוזר. Printec תשתמש בפלטפורמת Centerity CSM² fsh לשפר את יכולת השירות של לקוחותיה וזאת על ידי ניטור מתקדם ב"זמן אמת" ושילוב יכולות בינה מלאכותית ( AI) לזיהוי מוקדם של תקלות ותיקונן בצורה אוטומטית. 

פלטפורמת CSM² של חברת Centerity תוכננה לספק יכולות ניטור וניהול מתקדמים למכשירים ומערכות קצה מבוזרות של כל יצרן ו/או טכנולוגיה. הפלטפורמה של Centerity יכולה להתחבר למגוון רחב של התקני קצה, לרבות מערכות אינטרנט של הדברים (IOT) התקני שירות עצמי (Self Check Out), קיוסקים לביצוע הזמנות ותשלומים, קופות חכמות (PoS), כספומטים (ATM) , מסופונים ניידים ( MOBILE DEVICES) ורכיבי תקשורת - ולספק ניטור וניהול ממקום מרכזי. 

צילום: Centerity

חברת Centerity מאפשרת לארגונים המחזיקים בסביבות טכנולוגיות מורכבות (האינטרנט של הדברים, ביג דאטה) לקבל חיווי בזמן אמת אודות ביצועי כלל המערכות, לצד זמינות השירותים העסקיים והתפעוליים של הארגון. 

הפתרון הייחודי של החברה מספק תמונה מלאה עבור מגוון רחב של טכנולוגיות התומכות בפעילות העסקית של ארגונים אלו, ומאפשר זיהוי מהיר, תיעדוף ותיקון תקלות באופן אוטומטי. 

הפלטפורמה מסייעת לארגונים לשפר את תפעולם, לחסוך עד כ-80% מעלויות ניהול מערך הבקרה, לקצר באופן משמעותי את זמני התגובה והטיפול באירועים, כמו גם לתרגם מידע טכנולוגי מופשט לתובנות עסקיות ותפעוליות. 

"אנחנו שמחים וגאים להיכנס לשותפות אסטרטגית עם Printec", אמר רועי קרן, מנכ"ל Centerity. "הצוותים הטכנולוגים של סנטריטי ופרינטק עבדו בשיתוף פעולה הדוק במשך מספר חודשים על בחינת הטכנולוגיה של סנטריטי, ויחדיו פיתחנו מערכת יחסים קרובה מאוד ושיתוף פעולה הדוק. אנו מצפים לספק תרומה משמעותית לעסקיה של Printec בשנים הבאות". 

"אנחנו ב-Printec בחיפוש מתמיד אחר דרכים חדשות להציע פתרונות ושירותים חדשנים ללקוחותינו", אמר אלכסנדר הורוזוב, מנהל פתרונות ואספקת שירותים ראשי ב-Printec. "כחלק מהחזון שלנו להפוך את השירותים הדיגיטליים לבטוחים וקלים יותר, אנו מתקשרים עם ספקי טכנולוגיה מובילים כדי להציע פתרונות חדשניים ולכן בחרנו בחברת -Centerity אשר תתמוך בהתפתחות השירותים הדיגיטליים וקידום תהליכי השירות ללקוחותינו. אנו משוכנעים ש-Centerity תביא לערך מוסף רב לשירותים שאנו מספקים ללקוחותינו".