בשבוע הבא: וובינר מקצועי מבית SU-PAD על החידושים הטכנולוגיים האחרונים במדפסות התלת מימד של Stratasys

מנכ"ל סו-פאד זיו שדה. צילום: יח"צ

חברת SU-PAD, הספקית המובילה של פתרונות הדפסה תלת מימדיים בישראל ו-Stratasys יערכו בשבוע הבא וובינר ייחודי בו יסוקרו החידושים הטכנולוגיים האחרונים במדפסות Stratasys והמשמעות שלהם עבור עתידו של עולם הייצור. 

תהיה זו הזדמנות למפגש בלתי אמצעי עם מומחים מטעם Stratasys, המובילה העולמית בתחום מערכות הדפסה תלת-מימד מקצועיות. הוובינר יעסוק בטכנולוגיות החדשות, הנגישות ופורצות הדרך כמו גם במדפסות החדשות של החברה – אשר מספקות מענה מיטבי ליישומי ייצור תעשייתיים באיכות גבוהה למען יתרון תחרותי חסר תקדים. 

במהלך המפגש ייחשפו טכנולוגיות ההדפסה של החברה בדגש על השקות חדשות בתחום החומרים המרוכבים ושלל חומרי הגלם החדשים במגוון טכנולוגיות ההדפסה; יושמעו סיפורי הצלחה של לקוחות החברה בתחומי הכלים וייצור חלקי החילוף; ידווח על טכנולוגיות ייצור בהדפסה בפולימרים באבקה וב-RESIN. כמו כן תיחשף לראשונה ב- SU-PAD טכנולוגיית ההדפסה הייצורית במתכת של חברת Tritone, 

על סדר היום יעלו הפלטפורמות חדשות בטכנולוגיית ה-PolyJet וה-SLA לעולמות פיתוח המוצר; טכנולוגית ה-FDM המקצועית (פלטפורמות הדפסה חדשות בחומרים מרוכבים וחידושים בעולם חומרי הגלם), טכנולוגיית ה- P3 החדשה מבית Stratasys (הדפסה באיכות של הזרקת פלסטיק); ייצור בעולמות האבקה (פתרון איכותי וכלכלי לתפוקות תובעניות); וכאמור, טכנולוגיות עבור הדפסת מתכת לאבות-טיפוס ולייצור.