Universal Robots הכריזה על קובוט תעשייתי חדש עם יכולת העמסה של 20 ק"ג, מהיר יותר ובעל טווח פעולה גבוה יותר

קובוט UR20. צילום: Universal Robots

Universal Robots, היצרנית הדנית של רובוטים שיתופיים (קובוטים), הכריזה על הוספת קובוט חדש עם יכולת העמסה של 20 ק"ג לקו מוצרי החברה. הקובוט, UR20, הוא ההדגמה הטובה ביותר עד כה לחדשנות של UR בתחום הקובוטים, הכוללת עיצוב מַחבָּר חדש לחלוטין שיאפשר פעולה מהירה, כמו גם יכולת להתמודד עם עומסים כבדים יותר. טווח ההגעה תוכנן לעבוד עד לגובה המלא של משטחי ההעמסה התקניים, נתון שישנה את האופן שבו עסקים מעמיסים משטחים או מבצעים משימות משטוח.

בנוסף ליכולות המשטוח, ה-UR20 ישמש גם למשימות ריתוך, טיפול בחומרים, טעינת מכונות וטיפול במכונות, כמו גם לפתרונות חדשניים שנוצרו לאורך השנים בסיוע מערכת אקולוגית שלמה של שותפים עסקיים.

"זו לא רק גרסה גדולה יותר של הקובוטים הקיימים שלנו; מדובר בהגדרה מחדש של מושג הקובוט״, אמר נשיא החברה קים פוולסן. ״ה-UR20 הוא הקובוט החדשני ביותר שיצרנו וההתפתחות העדכנית ביותר ב-17 שנות ניסיון טכני בתעשיית הרובוטיקה. המהנדסים המומחים שלנו הנדסו מחדש לחלוטין את הזרוע תוך שמירה על אותו ממשק משתמש אינטואיטיבי שאנו ידועים בו כבר מזמן. היתרונות של ה- UR20 הם משמעותיים, מזמני מחזור מהירים יותר והיכולת להתמודד עם עומסים כבדים יותר, ועד לטווח הגעה גדול יותר. שילבנו גם שיפורי תוכנה מתקדמים, המעניקים למשתמשים יכולות בקרת תנועה חסרות תקדים."

לדברי פוולסן, ה- UR20 מסמן את תחילתה של סדרה חדשה של קובוטים חדשניים מהדור הבא, אשר ישלימו את סדרת קובוטי ה-e-Series המצליחה של החברה. "המחויבות שלנו להנדסה איכותית, לעיצוב מדהים ולחוויית משתמש יוצאת דופן. ה-  UR20הוא רק ההתחלה. אנו משיקים את הדור הבא שלנו עם מודל זה מכיוון שהוא יהפוך אוטומציה מקצה לקצה למציאות עבור הלקוחות שלנו, ויאפשר להם להשתמש באוטומציה של קובוטים כדי להתפנות למשימות חדשות. השלב הבא בהגדרה מחדש של אוטומציה יהיה להביא את אותן תכונות חדשניות למשפחה חדשה של קובוטים".