איטרניטי תשווק ותטמיע בישראל את פלטפורמת   Smart DIH - פתרון הדור הבא להאצת חדשנות דיגיטלית של חברת GigaSpaces

מנכ"ל חברת איטרניטי אסף בר. צילום: יח"צ

חברת הדאטה הישראלית איטרניטי מקבוצת אמן תשווק ותטמיע בישראל את פלטפורמת ((Digital Integration Hub Smart DIH - פתרון הדור הבא להאצת חדשנות דיגיטלית של חברת GigaSpaces, בעקבות הצלחתו בשוקי אירופה וארה"ב

איטרניטי, המתמחה באינטגרציה לעולמות ה-BI והביג דאטה, תקדם ותטמיע את הפלטפורמה של GigaSpaces, המאפשרת ניהול אחוד של נתונים בזמן אמת באמצעות רשת מידע בעלת ביצועים גבוהים וזמני תגובה מהירים. שתי החברות צופות עליה משמעותית בנפח העסקאות בישראל במהלך 2022-2023.

לדברי מנכ"ל חברת איטרניטי אסף בר, "המהלך תואם במדויק את אסטרטגיית איטרניטי במהלך השנים, בה אנו מעמיקים את הפעילות העסקית שלנו עם טכנולוגיות חכמות כמו זו של GigaSpaces. שיתוף הפעולה יאיץ את הפעילות שלנו בשוק ויביא בשורה אפקטיבית נוספת ללקוחותינו ושותפינו העסקיים".

מנהל הפעילות של GigaSpaces בישראל אורי קרשטיין אמר: "איטרניטי מובילה פרויקטי דאטה במגוון ארגונים מכלל ענפי המשק ומציגה קשרים מצוינים עם לקוחות, יכולות טכנולוגיות, ידע וניסיון מעמיק של מאות מומחי דאטה בכל שלבי הפרויקט ורמת שירות גבוהה".

עוד ציין קרשטיין, כי " GigaSpaces רואה חשיבות רבה בפעילות בשוק הישראלי, המאופיין בחדשנות ותעוזה. השותפות תרחיב את הפעילות שלנו בישראל, תגדיל את היקף המכירות ותאיץ את תכנית הצמיחה שלנו באזור".