Vultr משתפת פעולה עם Backblaze במטרה לספק למפתחים גישה גמישה וחסכונית לתשתית עוצמתית של מחשוב ואחסון בענן

באדיבות  Backblaze

Vultr, חברת המחשוב בענן הגדולה בעולם, ו-Backblaze, פלטפורמה מובילה לאחסון, הכריזו על הרחבת השותפות ביניהן ומציעות כעת מגוון פתרונות משולבים של מחשוב בענן ואחסון אובייקטים. הלקוחות יכולים להשתמש במופעי מחשוב בענן בעלי ביצועים גבוהים של Vultr, שמתחברים בצורה חלקה למאגרי האחסון של Backblaze B2 דרך API תואם 3S, שמאפשר למשתמשים להרחיב או לצמצם את צורכי המחשוב והאחסון שלהם לפי דרישה.

הפתרונות המשולבים אף מספקים חיובים שניתנים לחיזוי מראש עבור המחשוב והאחסון, לרבות תעבורת נתונים ללא עלות במקרה של העברות בין Backblaze ו-Vultr.

על בסיס השותפות שיצאה לדרך בשנת 2021, Vultr ו- Backblaze מספקות למפתחים חלופה ידידותית לפתרונות שמספקים ענני ה"ביג טק". הלקוחות יכולים להפיק תועלת מגישה מקומית למוצרים בעלי ביצועים גבוהים של Vultr, כולל GPU בענן, מחשוב בענן, מחשוב ממוטב בענן ו-Bare Metal, כולל שילוב צמוד עם Backblaze B2. Vultr ו- Backblazeאף מאפשרות למפתחים להתחיל לעבוד ולחבר תוכנה וחומרה בתוך דקות.

המשתמשים יכולים לפרוס תשתית ענן בעלת יכולת גבוהה של התאמה אישית ומדרגיות, בזכות גישת ה- tech stackשל שתי השותפות, אשר תואמת לתקנים המחמירים של ה- MACH Alliance ובנויה על תשתית שניתנת להגדרה, המושתתת על עיקרון "API תחילה". פתרונות משותפים אלה זמינים כעת באזורים מרובים ברחבי העולם, לרבות נגישות מקומית עבור צוותי מפתחים ביותר מ-30 אתרים של מרכזי נתונים של Vultr לרוחב שש יבשות.

"המפתחים זקוקים לחלופות בנות השגה וטובות יותר לספקי ה"ביג טק" של הענן, כדי שיוכלו להרחיב את היישומים שלהם", אומר גלב בודמן, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של Backblaze. "יחד, Backblaze ו- Vultr מספקות את כל מה שהמפתחים יכולים לצפות כי יהיה זמין במערך הענן שלהם, תוך שהן משחררות אותם מתשתיות ענן מורכבות ומעלויות בלתי צפויות".

"המשימה של Vultr היא להפוך את מחשוב הענן בעל הביצועים הגבוהים לקל לשימוש, בר השגה ונגיש מקומית עבור עסקים ומפתחים ברחבי העולם", אומר ג'יי.ג'יי קרדוול, מנכ"ל Vultr. "אנחנו ממוקדים בהפיכתנו לפלטפורמה הנבחרת של תשתית הענן עבור עידן הגדרת התוכנה (composable) ומחויבים לקידום חדשנות דרך אקוסיסטמה של שותפים בעלי גישה דומה כמו Backblaze, תוך אספקת חלופה איכותית ל"חומת הגדר" שמספקים ענני הביג טק".