"העידן הבא הוא פיתוח מוצרים בהשראת הלקוחות ובהתאם לצרכיהם. אנחנו כאן כדי להבטיח שאנשים יוכלו לעבוד עם רובוטים, לא כמו רובוטים"

באדיבות SU-PAD

״לקוחות שלנו, שרכשו קובוטים (רובוטים שיתופיים) לפסי הייצור שלהם, בין אם למשימות ריתוך, משטוח, אריזה וכד׳, וכיום משתמשים מנוסים, מלאים ברעיונות לגבי מה אוטומציה יכולה לעשות עבורם ומבינים את ההתפתחויות שיעשו את השינוי הגדול ביותר בעבודה שלהם״. כך אומר חיים זכרמן, מנהל חטיבת רובוטיקה ואוטומציה בחברת SU-PAD, נציגת UR בישראל. לדבריו, התמקדות בפיתוח מוצרים מונחי לקוח זו הפילוסופיה שמחלחלת בחברת Universal Robots ועוזרת לחברה לנוע מהר יותר כדי לענות על צרכי הלקוחות המשתנים. "כדי להכניס את ׳קולו של הלקוח׳ לתהליך פיתוח המוצר התבצע ׳חפיר׳ עמוק לתוך אתגרי הלקוחות כדי לפתח קשר ברור בין הבעיות שהלקוחות צריכים לפתור לבין הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. צוות המהנדסים ממשיך לדבר עם הלקוחות לאורך תהליך הפיתוח, להראות להם את השלבים ולקבל משוב. אנחנו כאן כדי להבטיח שאנשים יוכלו לעבוד עם רובוטים, לא כמו רובוטים.  כשהאנשים במרכז החלטות העיצוב, הקובוטים של UR יישארו הרובוטים שאנשים רוצים לעבוד איתם״.