מודל הבינה המלאכותית המוביל בעולם - Falcon 40B  – כבר זמין לשימוש ללא תמלוגים

באדיבות TII (Technology Innovation Institute) 

Falcon 40B  - מודל הבינה המלאכותית של חברת TII (Technology Innovation Institute)  מאיחוד האמירויות, בעל הקוד הפתוח, כבר זמין לכל שימוש מסחרי ולצורכי מחקר ללא צורך בתשלום תמלוגים. זאת כמענה לדרישה הגלובלית לגישה מכלילה אל משאבי בינה מלאכותית. משתמשי Falcon 40B  יקבלו גישה לכל פטנט המכוסה על ידי התוכנה האמורה.

רישיון  Apache 2.0 מבטיח את האבטחה והזמינות של תוכנת קוד פתוח חזקה ובטוחה ומאפשר מודל פיקוח יעיל. הגישה החופשית ש-TII מעניקה ל-Falcon 40B  שמה דגש על המחויבות של החברה לחידושים טכנולוגיים ולשיתוף ידע, תוך טיפוח של אקוסיסטם שיתופי וחיזוק מיצובה של איחוד האמירויות כגורם מוביל בזירת הבינה המלאכותית בעולם.

הפריסה של Falcon 40B במודל הקוד הפתוח וללא תמלוגים מעצימה ישויות במגזר הפרטי והציבורי ומקנה להן יתרונות, כמו התחלה מהירה יותר של פרויקטים, קיצור זמן הביצוע של פעולות חוזרות, הגמשת תהליכי פיתוח תוכנה, תמיכה חזקה ומונעת קהילה, וכן ניהול קל יותר של רישיונות. לדברי ד"ר אבתסאם אלמזרואי, מנהלת יחידת Cross-Center ב-TII, החברה שואפת לטפח אקוסיסטם משגשג של שיתוף, יצירתיות והעברת ידע בין מפתחים, חוקרים ועסקים ברחבי העולם. "המהלך מקדם שקיפות, הכללה וקידום מואץ של בינה מלאכותית בעולם ופותח בפניה הזדמנויות שונות ליישם את האפליקציות שלה על פני ענפים ומגזרים שונים. הוויתור על תמלוגי Falcon 40B מקדם התפתחויות טכנולוגיות מכלילות התורמות לחברה מגובשת. אנו שואפים להשתמש בטכנולוגיה כאמצעי לאיחוד האנושות וכדי להבטיח את עתיד עולמנו".