ארגון האו"ם לפיתוח תעשייתי (UNIDO) מכריז על ברית של בינה מלאכותית עם Huawei ושותפים גלובליים כדי לעזור לתעשיות להפוך לדיגיטליות

באדיבות וואווי (Huawei)

הארגון לפיתוח תעשייתי של האו"ם (UNIDO) יקים בחודש הבא את הברית העולמית לבינה מלאכותית לתעשייה וייצור יחד עם וואווי (Huawei) ושותפים בינלאומיים. ברית זו תהיה מחויבת לבניית פלטפורמה לשיתוף פעולה ושיתוף ידע, כדי לקדם את החדשנות והיישום של טכנולוגיות בינה מלאכותית בתעשייה ובייצור ולהרחיב את הכלכלה הדיגיטלית.

"אנו עדים לאופן שבו קישוריות ניידת וחדשנות תעשייתית מתחברים יחד", אמר צ'יונג זואו, סגן המנהל הכללי והמנכ"ל של UNIDO, " 5G בשילוב עם AI ומחשוב ענן, מעניקים יתרונות רבים. ככל שהיתרונות של פתרונות AI הופכים גלויים יותר ויותר בתעשיות, חשוב לעזור לעסקים להפוך לדיגיטליים. מטרת הברית היא לשמש פלטפורמה לשיתוף פעולה, שיתוף ידע והצגת שיטות עבודה מומלצות". הדברים נאמרו במהלך פורום הרכבות והלוגיסטיקה החכמה לשנת 2023 שנערך בהונגריה.

לדברי רדוסלב קדז'יה, סגן נשיא ה-CEE והאזור הנורדי של וואווי, "5G יושם במגזר הרכבות החכמות באירופה תוך שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות של הדור הבא, והן פותרות בעיות נפוצות תוך קידום טרנספורמציה דיגיטלית". יאנוש טאלוסי, מנכ"ל East-West Intermodal Logistics Plc, הסביר, ש"5G מאפשר חיבור בין כל התקשורת הפנימית והציוד הטכני, ולכן העגורנים האוטומטיים ביותר ניתנים לשליטה מרחוק ומסוגלים גם לבצע תנועות עדינות. זה משפר מאוד את הפרודוקטיביות תוך יצירת סביבת עבודה נוחה יותר למפעילים".