Sanofi תשתמש בפלטפורמת 3D-EXPERIENCE  של דאסו סיסטמס כדי לעצב, להטמיע, להכשיר ולתפעל קווי יצור מודולריים תוך שימוש בתאום וירטואלי לאופטימיזציה של תהליך הייצור

באדיבות Sanofi דאסו-סיסטמס

דאסו סיסטמס וחברת התרופות הצרפתית-בינלאומית- Sanofi  מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם והגדולה ביותר באירופה - הודיעו על שיתוף פעולה לשיפור ואופטימיזציה של מערך הייצור בפרויקט “EVolutive Facility”  - מפעל משוכלל ומודולרי ש- Sanofi עומדת להקים בצרפת ובסינגפור. במסגרת שיתוף פעולה זה ייעשה שימוש בחוויית התאום הוירטואלי להבטחת עבודה גמישה ויעילה במפעלים.

Sanofi תשתמש בפתרון של דאסו סיסטמס המבוסס על פלטפורמת 3D-EXPERIENCE כדי לתכנן, לבצע, להכשיר ולנהל קווי ייצור מודולריים בשני המפעלים במסגרת פרויקט שיפעל בטכנולוגיה לשימוש חד-פעמי עם יכולות ייצור של עד 4 מוצרים סימולטנית, בתהליכים חסכוניים באנרגיה לייצור בר קיימא.

הפלטפורמה מספקת סביבה וירטואלית שמאפשרת המצאה וחדשנות באופן שיתופי, וניהול מידע מקצה לקצה לאורך כל מחזור החיים. Sanofi תוכל לחוות באופן וירטואלי את מערכות הייצור שלה בשלב הפיתוח, לבצע אופטימיזציה של המידרוג (סקיילינג) ושל תהליכי ייצור, בטרם תשיק את העבודה במפעל.

לדברי אנה אלבס, מנהלת גלובאלית של פרויקט - EVolutive Facility דאסו סיסטמס מספקת ל- Sanofi את הטכנולוגיה כדי להאיץ את הפיתוח של מוצרים חדשים במפעל. "טכנולוגיה זו תסייע לנו להשיג את המטרה שהצבנו - לייצר כמה מוצרים באמצעות אופטימיזציה של לוח הזמנים, תודות לתאום הדיגיטלי. פלטפורמתEXPERIENCE  3D- תסייע לנו להתמודד עם המורכבות של ניהול מחזור חיי המוצר בסביבת הייצור שלנו, שנתונה לרגולציות מחמירות".

יצרני פרמצבטיקה נדרשים להכשיר את המתקנים, הציוד ותהליכי הייצור שלהם, לפני תחילת הייצור, כדי להבטיח איכות ובטיחות. זה משהו שעשוי לקחת שבועות וחודשים, תלוי בציוד, בתהליכים הדרושים לייצור ובהרכב המוצר. התאומים הווירטואליים מאפשרים ליצרנים לבצע סטנדרטיזציה של המודלים, להאיץ את לוחות הזמנים ולשכלל את יכולתם לייצר טיפולים הכרחיים באופן מהיר ובקנה מידה גדול.

באמצעות התאום הווירטואלי, Sanofi יכולה לבצע סימולציה וויזואליזציה של המתכון (לייצור תרופה), הציוד והחומרים המתכלים, הדרושים בכל פרויקט, ואת תהליך העבודה לאורך מודולים שונים ומפעילים באזור ה"בולרום", אזור בעל גמישות ויכולת אדפיטיבית, המאפשר ליצרנים להחליף תהליכים במהירות. Sanofi יכולה בקלות להוסיף, להסיר ולהחליף אלמנטים פונקציונליים ושלבי ייצור שונים. היא יכולה להאיץ את הפעולות העיקריות במחזור החיים של מודולים, תהליכים ומתקנים במהירות רבה יותר, ולקטלג אותם בניהול מחזור החיים לשימוש חוזר לייצור  מהיר יותר, גם עבור מוצרים אחרים.

"המגיפה לימדה אותנו, שהביופארמה חייבת למקסם יעילות ולספק במהירות תרפיות חדשניות באיכות גבוהה למטופלים ברחבי העולם"' אמרה קלייר ביוט, סגנית נשיא תעשיות מדעי החיים, דאסו סיסטמס ." Sanofiלוקחת על עצמה את האתגר הזה עם הדור הבא של ייצור מודולרי, שיכול לשלוט במהירות שבה מוצרים מגיעים אל המטופל. תודות לפלטפורמת 3D- EXPERIENCE  Sanofi תשיק מוצרים שעובדים מהרגע הראשון, תוכל לתת מענה מהיר לגידול בביקושים באמצעות הגברת ייצור, ולעבור לייצור מוצרים במקביל כדי להבטיח גמישות בילט-אין. גם את הארגונומיה ברצפת הייצור ניתן לשפר".