CRP השיקה חומר חדש להדפסת תלת מימד הממוחזר ב-100% ומתאים ליישום במגזרי הרכב, הרובוטיקה והעיצוב התעשייתי

באדיבות CRP Technology

ספקית החומרים והשירותים להדפסת תלת מימד, CRP Technology, השיקה חומר חדש ובעל ביצועים גבוהים להדפסת תלת מימד - Windform XT 2.0 IMG. מדובר בחומר עם מטריצה תרמופלסטית, בסיס PA12 וחיזוק משופר מסיבי פחמן, שמיוצר ב-100% מאבקות ממוחזרות של סינטר לייזר סלקטיבי (SLS) שיצאו משימוש. חומר חדשני זה מתאים ליישומים מאתגרים המצויים במגזרים כגון רכב, תחבורה, ניידות אלקטרונית, חקלאות, רובוטיקה ועיצוב תעשייתי.

לדברי CRP Technology, לחומר החדש ביצועים מעולים, כולל קשיחות ברמה גבוהה, עמידות בפני זעזועים ופירוט מדויק, אפילו בשכבות דקות. יתר על כן, הרכיבים המעוצבים בהזרקה ברמה גבוהה העשויים מחומר זה שומרים על מספר תכונות מפתח שנמצאו באבות טיפוס המיוצרים באמצעות ייצור תוסף Windform XT 2.0.

לדברי פרנקו צ'בוליני, מנכ"ל ומנהל טכני של CRP Technology, מדובר בשימוש חוזר של 100% באבקות Windform המתאימות ליישום בשיטות ייצור קונבנציונליות ותוספות כאחד. לדבריו, החברה השיגה זאת על ידי טחינה מחדש של שאריות אבקת Windform XT 2.0, ובכך אפשרה את התאימות שלה לטכנולוגיית הזרקה. "לאחר שלב בדיקות מוצלח, טכנולוגיית CRP מוכנה כעת להציע חומר ממוחזר זה ליצרנים בקנה מידה גדול".