Inspekto מציעה ליצרנים שמבקשים לייעל את פס הייצור בדיקות איכות חכמות שמאתרות חלקים פגומים באמצעות מערכת המשלבת בינה מלאכותית

באדיבות Inspekto

חברת Inspekto השיקה גרסה חדשה למערכת ה- INSPEKTO S70 שלה המבצעת בדיקות ויזואליות של איכות החלקים במגוון תעשיות - רכיבים אלקטרוניים, רכיבים ממתכת, הרכבת PCBs ועוד. בגרסה המתקדמת ביותר של המערכת החכמה, המשלבת בינה מלאכותית, המערכת מאתרת חלקים פגומים ואף מבצעת אופטימיזציה המאפשרת השוואות בשילוב סטטיסטיקות לצורך קבלת החלטות בזמן הייצור.

התקנת המערכת מהירה ביותר ולמידת פרופיל בדיקה חדש מתאפשר באופן כמעט מיידי. זאת לעומת מערכות קיימות הדורשות היערכות ממושכת, התאמה ספציפית לחלק או לחומרי גלם ואף גורם חיצוני לטובת תפעול הבדיקות.

המערכת של Inspekto, חברה שהתחילה כסטארט-אפ ישראלי וכיום מחזיקה גם במשרד בגרמניה עם גב כלכלי של חברות ומשקיעים מהאיזור, נותנת מענה מצוין לאוטומציה של בדיקות האיכות שברוב המפעלים מתבצעות עדיין באופן ידני או באמצעים יקרים מאד. היתרון במערכת של Inspekto טמון בגיוון ובגמישות שהמערכת מאפשרת, כעת עם יכולות נוספות המקלות על צוות המפעל לתפעל את המערכת באופן עצמאי, ללא עלויות נוספות.

את המערכת, המסופקת כ-edge device, ניתן להציב במפעל במקום שנדרש ולבדוק באמצעותה מגוון נרחב של חלקים גם אם הם מיוצרים מחומרים שונים. הבדיקות המגוונות כוללות איתור של חוסרים, שריטות ושברים, מיקום שגוי של קומפוננטות אם יש ועוד.

Inspekto מביאה בגרסה החדשה שלה פתרון נגיש ונוח לתפעול שמותאם לתעשיות רבות, על רקע הקושי באיוש משרות במפעלי ייצור הן בגרמניה והן בעולם, הביקוש הגובר לפתרונות שיתנו מענה לפער של מיליוני עובדים הקיים כיום בין הביקוש להיצע, הצורך בהתאמת בדיקות לרכיבים שברובם קטנים ולעבודת QA המתנהלת באופן סיזיפי ואינה מותאמת או ארגונומית עבור הבודקים.