Rochester Electronics תציע פתרונות אותות משולבים עבור רכיבים של Semtech המיוצרים כעת ורכיבים שייצורם הופסק

באדיבות Semtech

חברת Rochester Electronics וחברת Semtech Corporation  משתפות פעולה כדי לספק ללקוחות מגוון רחב של פתרונות אותות משולבים ותמיכה מתמשכת בערוצים עבור רכיבים המיוצרים כעת ורכיבים שייצורם הופסק. הפתרונות נועדו עבור מוצרים ויישומים ארוכי טווח שתואמים למחויבות של Semtech  לענות על צרכי הלקוחות בכל העולם.

 Semtech היא יצרנית בינלאומית של חידושים טכנולוגיים המספקת מוליכים למחצה מובחנים ומשבשים, אנלוגיים או בעלי אותות משולבים. Rochester Electronics  היא המקור הגדול ביותר בעולם של מוליכים למחצה, המציעה מכשירים מורשים, ניתנים למעקב, מאושרים ומובטחים. Rochester  מתמקדת בהארכת הזמינות של מוצרים שייצורם הופסק, ביחד עם מתן תמיכה למוצרים המיוצרים כעת.

כחלק מחבילת המלאי הראשונית Rochester קיבלה 12 מיליון יחידות של מוצרי Semtech כולל מבחר מגוון של התקני ניהול צריכת חשמל, מסננים, התקני הגנה, חיישני קירבה, מקלטי RF ועוד.

מרק גור, מנהל מחלקת פיתוח ספקים ב-Rochester Electronics, אמריקה, אמר: "Rochester מקדמת בברכה את ההזדמנות להציע את המגוון הרחב של פתרונות אותות משולבים של Semtech. הצעה זו משפרת את המצב של Rochester בשוק בכך שהיא מאפשרת לנו לשרת מגוון רחב של ענפי מסחר עולמיים, ואנו מצפים להמשיך לפתח את מערכת היחסים שלנו עם לקוחותינו ברחבי העולם".

לדברי הייו דונג מחברת Semtech, המשמש מנהל מכירות בכיר בערוצים גלובליים, "הפתרונות ומוצרי המוליכים למחצה של Rochester Electronics מאושרים על-ידי יותר מ-‏70 מיצרניות המוליכים למחצה המובילות. הקשר שלנו עם Rochester מספק ערך מוסף ללקוחותינו, בתמיכה ביישומים ארוכי טווח והארכת מחזורי החיים של מוצרים."